zlyha_ yok canım gündüz tek başımayım ne kahvaltı yapabilyiorum ne başka bişe su desen ilk başlrdaki gibi içememem uyku desen yarım yamalak o yüzden azaldı benm diye düşünüyorm niyetim ek gıdaya geçene kadar vermekti ama şuan hem süt hem mama takviyesi gidiyorum 2 ay sonra ek gıda geçince inşallah yine iştahlı bir bebek olur :)