Bebeğim 6 aylık egzama ile başladı mukuslu yeşil kaka ile devam etti şuan kan geliyor. Süt alerjisi tahlilde çok az çıktı, yumurtanın beyazına fazla çıktı. Ama ben bütün süt ürünleri ve yumurta içeren her şeyi kestim bir ara düzeldi egzamaları baya hafifledi kilo almaya başladı ama sonra tekrar başa sardı. Şuan neredeyse hiçbir şey yemiyorum ekmek, muz, ıspanak, patlıcan, et…. Aklınıza gelebilecek her şeyi kestim ama yine de hiçbir düzelme yok hâlâ kan geliyor egzamaları giderek artıyor 😔 çok yıprandım ne yapmam gerekiyor tecrübeli annelerimiz yardımcı olursanız çok sevinirim çaresiz kaldım 😔