Miray899 Şahsen ben ağlatmak pahasına gündüz mümkün olduğunca uyanık tutmaya çalışırdım.. Evet zor ve bir anne için acı verici hatta ama gece uykusu onlar için çok önemli. Büyüme hormonu akşam 10 ile gece 2 arasında salgılanıyormuş, ışıksız bir ortamda o saatlerde uyuyor olmaları lazım. 2 aylıkken falan biz buna dikkat etmeye başladık, saat 10′a yaklaştığında eğer beslenme saati gelmişse hergün yarımşar saat oyalayıp 10-10.30 gibi besleyip öyle uyuttuk, öncesinde oynayıp yorduk ki uyusunlar kolayca diye.. Sizin de bir anda olmayacaktır ama her gün sabah uykularını yarım saat geç uyumalarını sağlayıp daha erken kaldırın, akşama yorulup uyuyacaklardır diye düşünüyorum şahsi fikrim canım