Saat 4 ve bebeğim 10 dakikada bir uyanıyor, bu gece ekstra bir huzursuzluğu var, gazdır diye düşünüyorum. Ve peynir altı suyundan şüpheleniyorum. Peynir altı suyu bebeğine yaramayan, gaz ya da şişkinlik yapan var mı, yoksa başka bir şeyden mi şüphelenmeliyim, bu arada bebeğim7 aylık