Muverrih Yagmr Kaza ile oldu sanırım korunmadiniz mi? Üzülmeye gerek yok kader kısmet böyleymiş demekki.
Mina0607 Yagmr benimkide 6 aylık sanırm bende hamileyim istiyodm ama bilerekte olmadı pazartesi netleşcek
Ysm2019 Yagmr benimde 13 aylık bebeğüm var 3aylıkta hamileyim mutluyum ikisi birden büyürler 😃yanlız bakıyorum zor olcak ama güzel yanlarıda vardır
cansugn Hayırlı olsun bende hamile olduğumda 8 aylikti kızım birlikte büyürler biraz zorluk çekersin illaki ama güzel günler seni bekliyor
Yagmr Mina0607 bende evde 3 tane gebelik testi yaptım bugün ikinci çizgi silik çıktı hepsinde doktoruma sordum hamilesin dedi 😉😞
Mina0607 Yagmr bende yaptım bugünde negatif çıktı. Beklicem bikaç gün daha bakalım. Sizinde hayırlısı olsun inşallah🤲🏼
Yagmr kclbtl covid geçirince değerler değişiyor vücudun bir çok değeri kısırlık bile yapabiliyor covid
Kbrasahiinn06 Neden üzülüyorsun canım benim oğlum 6 aylık biraz büyüsün bende istiyorum beraber büyürler ben güzel 😇
ecemm-6161 Yagmr canım neden üzülüyorsun senin Alnında kaderinde yazılıydı sen ne yaparsan yap o bebek Allah tarafından sana yazılmış vE dünyaya gelecek canm Saglıkla gelsin inş 🤲🏻🙂
Zeynep-hazar Hayırlı olsun hayırlı evlat olsun oğlum 19 aylık eşimle problemlerimiz vardı 6 7 aydır bizde istiyoruz ama nasip olmuyor belki bu ay tuttruuz 😂