MomofOne Merhaba hanimlar ben yurddisinda yasiyorum. Ve okudumki bi ilac varmiş BESTLAK anne sütünü artiriyormuş acaba nekadar dogru bi faydasini gören oldumu kulanan var mi ? Annem türkiyede suan eger iyise ona aldirmayi düsünüyorum.
CemreKerem35 MomofOne burada çok okudum o damlayı öneren çok kişi var . Kullanmadım ama umarım kullanan birisi yardımcı olur . Postunuz üste çıksın diye yazdım 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
Kmsal78 MomofOne Sormakla iyi yaptin banada cok onerdiler sütüm azaldi eczanede esim bulamamis humana diye bi cay almis pek faydasini gormedim bende şurda yerimi alayim 😊
kahvekokusuu MomofOne burda cok faydasini gören olmus bende denedim ama bende ise yaramadi tabi yinede denemekte fayda var
151120 Humana ve bestlak demişlerdi ben humananın çok faydasını gördüm eğer işe yaramasaydı damlayı da alacaktım çok öneriyorlar her yerde okudum memnun kalan çok kişi var
Toprakruzgar MomofOne galactago kullandım ben çok memnun kaldım 2 şişe bitirdim sonra zaten bebek büyüyünce çoğaldı