SevgininSezaisi Merhaba kizlar Oğlum 3 ay 26 günlük Yaklaşık 3 haftadır kaka problemi yaşıyoruz bi ara 5. Günde yaptı bir ara 3. Günde şimdi 6 gün oldu ama hala yapmadı bu dönemde normal mi ? Zeytinyağlı gaz ilacı kullanıyorum poposuna zeytinyağı sürüyorum şu icirdim ilk defa bir çay kaşığı gazını çıkarıyor rahat rahat ama kakaya gelince yok Nedir tavsiyeleriniz ??😔🤦♀️🤱
Cansu0825 SevgininSezaisi anne sütüyle besliyorsanız siz yediklerinize dikkat edin onun disinda güzel bir düş aldırıp bebek yağıyla karnına masaj yapın bide olabildiğince ayaklarını karnına çekip bırakma hareketi yaptırın
Prensesimm2507 SevgininSezaisi canım bizimde öyleydi kızım herkes normaldir dedi çok huzursuzdu doktora gittik bağırsaklarında gaz birikmiş lahman yaptılar çok iyi geldi geçti 🙏
MomofOne Benim oglum da ek gidaya başliyana kadar 10 güne bi yapiyordu o yüzden iciniz rahat olsun birsey sokmayin cocugun poposuna rahat birakin derim sadece anne sütü kulaniyorsa
SevgininSezaisi MomofOne anladım çok teşekkür ederim 🌼🌼🌼 popoya hiç bisey sokmadim sadece deliğin üştüne zeytin yağı gezdirmistim tavsiye uzerine🤦♀️
Nefes_lina Merhaba bende aynı problem yaşadım lavman kullandım eczanelerden temin edebilirsiniz libalaks lavman bir kullanımlık bagırsakları bosaltıyor
Lilav21 Benim kızımda 3 ay 20 günlük bizde 2 haftadır aynı durumdayız geçen hafta 5. günde bu hafta 6. günde yaptı , sadece anne sütüyle besleniyor ,doktora sorduk gazını rahat rahat çıkarıyorsa normal dedi içiniz rahat olsun 🙏
SevgininSezaisi Lilav21 çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz 🌼bu aylarda oluyor sanırım genelde 🤦♀️
MomofOne SevgininSezaisi hicbirsey yapmayin zeytinyagi bile sürmeyin 🙄🙄 cidden sadece anne sütü aliyorda 10 güne bir yapsa yeterli
Nefes_lina SevgininSezaisi 5 günden sonra yaptım baya aglayıp sıkınıyordu canım 5 gun boyunca da sabahları bir cay kasıgı zeytınyagı ac karnına ver sonra emzir ınsallah faydasını görürsünüz ben gördüm
SevgininSezaisi Cansu0825 sebze ağırlıklı beslenirim ve normalden çok fazla şu tüketirim aslında yediklerimden olduğunu düşünmüyorum açıkçası canım teşekkür ederim tavsiyen için bunları bi deneyeceğim 🌼🌼🌼