Oğlum sekiz aylık anne sütü ve ek gıda gidiyoruz. Neler yedirdiğiniz merak ediyorum ve ne kadar yedirdiğinizi yani nasıl ayarlıyorsunuz, bebek doyduğunu nasıl belli ediyor benimkinden ben anlayamıyorum kendi kafama göre ay çok olucak herhalde diyip tamam yeterli diyorum bir yerden sonra. Kaç kere bir şeyler yediriyorsunuz gün içinde? Biz öğle kahvaltı yapıyoruz ama o da yumurta havuç ceviz labne falan ya da akşamdan yemek kaldıysa onu veriyorum yanına. Sonra arada meyve Ya da yoğurt bir de akşam yemeği. Az mı veriyorum diye düşünmeye başladım bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bir de gece çok geç yatıyor iki üç gibi on birden sonra bir şey vermeyeyim diyorum sindiremez falan diye doğru mu bu