Merhaba arkadaşlar 9 aylık bir kızım var yani 9 ayına 5 gün var 9 kilo ve hiç emeklemiyor yere bırakıyorum öyle bacaklarını biraz hareket ettiriyor sonra yoruluyor oturmasında dönmesinde falan bir sıkıntı yokyürüteç de kullanıyorum onunla çok güzel gidiyor ama emeklemek için hiç çabası yok doktor kontrolde bu bir gelişim problemi değil hiç emeklemeyedebilir dedi ama üzülüyorum kimse ile kıyaslamam asla bebeğimi ama neden böyle oluyor anlamadım var mı böyle olan?