Merhabalar güzel anneler..
Kızım yemesi içmesi beni tatmin etmiyor. Hep çok az yiyo gibi.. Acaba annelik kuruntusu mu ? Normal mi ?
Sabah: ne yaparsam yapayım pek yemez. Patates ya da zorla bir yumurta o da beyazı sarısını pek sevmez.
arada : mandalinayı çok seviyor günlük 1 tane veriyorum .
Öğlen : bir kase çorba ( oyun oynayarak, oyalayark, gezip tozarak 🤦🏻♀️)
arada: emiyor
akşam: 2 yemek kaşığı miktarınca yiyor. Yanında bir kaç kaşık yoğurt.
uyumadan önce : muz , cennet hurması , nar artık ne denk gelirse oyalayarak peşinden gide gide zorla veriyorum.
Kilosu normal öyle çok zayıf ya da kilolu değil , sağlığı da yerinde çok şükür. ( e daha ne istiyorsun diyenler olacak )
Tatmin olmak istiyorum. Bu şekilde zorla yedirmem ya da şu yenilen miktar öğün 18 aylık bir bebek için yeterli mi ? Sonuçta beslenme sadece kilo için değil. Çocuğun bütün gelişimleri için önemli.. (linçleyeceklere bu cümlem)
18 aylık bebiş anneleri gün içerisinde beslenme durumunuz nedir acaba ?