Robinson oğluma 1 yaşında almıştım . Şimdi 3 yaşında hala çok seviyor çok güzel bir oyuncak . Otobüse falan binerken alıyorum yanımıza telefon falan vermek yerine ve neredeyse tüm çocukların da dikkatini çekiyor .
5 aylıkken tam kavrayamaz büyük bir oyuncak ama sesleri ve resimleri hoşuna gidebilir .