Asyanese bende 6 ay içerisinde alınmamışsa emanet e geçiyor ama her şekilde alınıyor bende bir kısmını aldım bir kısmını alamadım. Hasta rapor ücretlerim bve süt parasını ptt den vermediler aslında e devlette var gözüküyor tekrar arayacam 170 i. 2.cocuk ücreti için hala başvuru yapmadım kaymakamlıktan oluyir sanırım oda