mom0989 Tazeannezehra benim yamuna mı tam hatırlamıyorum kaliteli bel kısımları Demir gibi destekliydi. Ama kesinlikle kullanın çok faydasını gördüm ne göbek kaldı ne bir sarkma. Hem evde taktım 6 saat hem spor yaparken taktım. Etkisini çok gördüm
Mom080 Tazeannezehra ben hiç bilmiyor ben hiç kullanmadı. Ben hiç. Kilolu demek isterdim ama kiloluyum😁😁birde hastalık döneminde ikinci el giyebilecekmisin bacı 🤔🙈🙈😁🙈
mom0989 Tazeannezehra valla canım benim dik durmamı dahi sağlıyordu. Ben sporla destekledim emzirirken dahi takıyordum şöyle söyleyim kızım 9 aylıkken kucağıma oturtup mama yediriyordum allahım diyordum spor yapmama rağmen bu göbek kaldı 2 ay olmadan gitti sezeryan olmama rağmen karnımda yumuşaklık dahi yok
Elifsaremoms mom0989 merhaba sezaryenden sonra ne zaman kullanmaya başladınız 20 gün önce doğum yaptım yamuna korse aldım fakat bir iki kez takabildim sanki kesi bölgemde yanma hissi oluyor siz ne zaman takmaya başladınız tecrübelerinizden bahseder misiniz ?
mom0989 Yenibebek_yenianne kızım şuan 16 aylık ben 9 aylıkken spor yaptım 10 aylıkken karnım gitmişti derken şuan eski halimdeyim gerçi 10 aylıkken doğum öncesi kiloma dönmüştüm
Yenibebek_yenianne mom0989 4 ay oldu doğum yapali 10 kilo fazlam var o gider de göbeği çok takıyorum. Kaç tane korse aldım kullanamadım. Belden olanlar hep alttan üsten toplanıyor.
Sucukluyumurtaa Tazeannezehra evet yamuna. Bel ölçünüze gore sayfasından hangi beden uyar bakın ona göre alın
Burcc Tazeannezehra evet yamuna askılı siyah m beden var. Hiç kullanılmadı diyebilirim. Doğumdan önce sipariş verdiğim için beden uymadı.