Serpil11 ilk kızımda kullandım kolik değildi ama gaz sancısı olduğunda kiraz çekirdeği torbasını karnına koyuyorduk rahatlıyor şuan oğlum 12 günlük bir kere gaz sancısı tuttu onda da mikrodalga da ısıtıp karnına sardım işe yaradı rahatlamıştı
Bize hediye olarak gelmişti hep en faydalı hediye diye övüyorum kendisini😅😅