Slm güzel anneler benim kızım çoğunlukla kabız 10+16 günlük zeytinyağı ve kayısı denedim fayda etmiyor tuveletini yaparken çok ağladı baktım nokta kadar kan oldu bir gün sonra da et gibi bir şey oluştu hemen çocuk cerrahisi uzmanina götürdüm kabızlıktan et parçası olan şey nasırmiş hemen dibinde çatlak varmış ilaç tedavisi verdi böyle şeyler başına gelen varmı tedavi ise yaradimi çok üzgünüm çok huysuz ve diş sorunu da var gece gündüz durmuyor içim parçalanıyor inşallah iyi olur meleğim 😥