Ulkuzehra bebeğin ergenliği lafını ciddi manada kullanmıyorlar tabiki. Benim kızım ilk doğduğu haftaydı kan gelmişti çok korktum o gün de doktor muayenemiz vardı. Normal bi durum kan gelmesi şu an onu senden geçen hormonlar yüzünden küçük bir kadın gibi düşünebiliriz demişti ben idrar yollarıyla alakalı bi durum sanmıştım ama adet kanıymış