Cookanne Kızlar ilk defa bu kadar uzun uyudu cok ağladı aksam ustu gaz ı coktu. 9da uyudu sizce uyandırmalımıyım 8den beri emmiyo vicdan azabı cekıyorum
Mete_moms Cookanne bence emzirmeyi denemelisin bi sekilde beslenmeli 6 saat cok uzun 23 gunluk bi bebek için kan sekeri dusmus olabilir
Deletedmom4440 Cookanne tabiki 2 saatte bir uyandırman lazım 23 günlük kendisi uyanamaz allah korusun kan şekeri düşer emzirmen lazım
Busranehirmila Cookanne uyandırmadan da emzirebilirsin bir dene istersen aç kalmasın benim doktorum kaç kiloysa o kadar saat durabilir demişti. Mesela 4 kiloysa 4 saat gibi
Aselhafsa61 Cookanne uykusunda wmzirebilirsin canim bide gece 2 saatte bir değilde 4 saatte bir demisti doktorum ama benimki iri bir bebekti
aslanlarin_mom Aselhafsa61 benimki en son 4 buçuk kiloydu şimdi 5 buçuk 6 olmuştur belki 5 saat uyuyor hep gece ve düzenini bozmak istemiyorum birsye olmaz dimi 1 18 gunluguz
Busrasy Cookanne O kadar uzun uyuması için henüz çok küçük. Kendisi uyanmasa bile siz mutlaka iki üç saatte bir kaldırıp emzirin. En azından uykusunun içinde emsin.
defneyaman Lütfen alıp emzirin daha çok küçük o kadar aç kalmaması laZım en az 2 saatte bir emmesi lazım oda en az yeni doğalar için gak dese meme guk dese meme derler bi saat sınırlandırması bile gerekmez
mom0989 Cookanne canım daha çok küçük 2 saatte bir emmesi gerekiyor. Ben uyandırmadan emzirirdim hep sen de bir dene ? Kan şekeri düşmüştür. Memene sık sütü parmağınla süt etrafına sonra bebeğinin dudağında gezdir o kokuyu alınca emer
Mommyishome Cookanne Daha bu kadar uykuya bırakmak için çok erken. Sarılık riskiniz hala var diye biliyorum. Uyandırıp emzirmeye çalışın.
Cookanne Doktorum 4 5 saat uyuyabilir demişti geçen gun kontrole gittik… Ama 6 saat olmamıştı ondan endişe ettim. Kilo alımı iyi eemiyorda orda sıkıntı yok yoruldu galiba ağlamaktan.
Aselhafsa61 aslanlarin_mom yok hic bisey olmaz ben hiç kaldırmadım kizimi kendi acıkınca uyaniyordu doktorda kaldirma dedi kilosu iyi diye 5 kilodan sonra korkma demisti cnm
Purple13 aslanlarin_mom dayanamaz kan şekeri düşer sarılık olma ihtimali artar. Daha çok küçük gece gündüz düzeni olmaz. 2 saatte 1 besleyin
Purple13 Cookanne canım şekeri düşer sarılığını uzayabilir dayanamaz daha. Bana 3 buçuk 4 aylığa yakın doktorum uyandırma demişti uyanır kendisi acıkırsa diye. 6 saat çok fazla geldi bana her bebek Farklı ama daha çok küçük
Gorkemkc Cookanne uyandır uyandır mutlaka emzir sarılığı çıkar henüz küçük bebeğin kan şekeri düşer dahada uyursa uyandırmakta aşırı zorlanırsın