zeliihaaa Merhaba hanımlar 🌺 bebeklerinizde gece uykusunda masıl yatırıyorsunuz sürekli sırt üstümü yoksa arasıra yan mı yüzüstümü… yatırdığınız pozisyonları değiştiriyormusunuz.
mom0989 zeliihaaa canım ben hiç değiştirmedim 7. Ayından beri kendi nasıl isterse öyle uyuyor şuan 16 aylığız park beşik yatağında en köşeye giriyor sanki yer yok gibi kuytu köşede uyuyor 😀