Kızlar
25 aralık saat 9da doğum yaptım, sütüm az geliyormuş hemşire öyle söyledi ama her maks 2 saatte bir emzirme yapıyorum iki göğüsü de. Birinin ucu var diğer göğsümün yavaş yavaş çıkıcak gibi. dün yarım şırınga, bugün yarım şırınga ve 30 cc mama ilavesi yaptık.
sütümün çoğalması için napabilirim 😢