Kızlar selam kendimi bildim bileli cildim yağlı sivilceli doğum yapınca çok güzel oldu fakat şimdi yine yüzüm öyle.. saçlarım da doğımdan sınra dökülme çok var..
Cildinize saçınıza nasıl bakım yapıyorsunuz?
Abur cubur aşırı yemem ama malum emzirme açlık derken ne bulsam yiyorum.. abur cuburu kessem düzelir mi cildim ?
Başka beslenmede neye dikkat etsem cildime iyi gelir
Yada doğal saç ya da cilt için ne önerileriniz var paylaşalım:)