Merhaba sevgili anneler,
19 günlük bebeğim gündüzleri 2 yada 2 buçuk saatte bir uyandırıp yada kendi kendine uyanıp gayet güzel emip uykuya dalıyor gece 12 den sonra ise bu durum tam tersi oluyor doyuyor fakat uykuya geçiş süresi çok çok zorlaşıyor emdikten sonra uykuya dalıyor gibi olup aniden sıçrıyor ve sanki hiç emmemiş gibi tekrar emmek istiyor bu döngü böyle devam ediyor sabah 10 a kadar bu böyle devam edip belki 1-2 Saat uyuyor ama genel olarak hep böyleyiz :(
Gerçekten napcağımı şaşırdım var mı bu durumu yaşayan ve bilgi sahibi olan 😞