Kızlr bebeğim 9 aylık emerek uyuyan bi bebek tabi sürekli de gece kalkıyor bu sebeple ve 12 1 qncq uyuyor geceleri herneyse uyku eğitimi ver demeyin cesaret edemiyorum onun için bugün ayağıma aldım biraz salladım uyudu acaba sallamak emzirerek uyutmaktan daha mı kötü ben olmasam bile en azından bir uyuyabilir öbür türlü bensiz uyumuyo emdiği için uzattım kusura bakmayında tecrübelerinizi yazarmısınız