Hsrt54 AsyaTln ay ewt sırf öyle diyenler yüzünden takinti yapmistim bende acaba sorunmu var benimkinde diye 🙄 3 ay nerde 7 ay nerde bu cocuk niye dönmüyo diye eşime bagirirdim 😀
75kinalikuzu Kbram yok öyle birşey benimki 5 aylikta yüz ustuyatiriyodum öyle dönüyordu 6 ayda tam döndü
Ecebeliz Kbram bebeğimiz aynı gün doğmuş bizimki de henüz dönmüyor ayrıca agu filan ses çıkarmıyor sizde durumlar nasıl
Kbram Ecebeliz keyfi yerinde olursa baya baya agular kızar flan 😀 genelde uyurken ninni söylüyor yani ben öyle sanıyorum mıdır mıdır durmaz 😀 bazende hiç konuşmaz 😀