Burcu0725 Cagatayinannesi aynen ya eşim de bana çizgiden ötürü yoksa seni benim haberım yokken sezeryana mı aldılar diyo 😀
Aaaaaaaaaaaaaaa Cagatayinannesi bebegin 3 aylik olmak üzere cizginin rengi baya acildi cok sükpr zamanla geciyr merak etmeyin
Yaserinannesi Cagatayinannesi 4.ayda falan tamamen kayboluyor ay çok çirkin görünüyodu doğumdan sonra gözüme
YagmurBegum Yaserinannesi aynen doğumdan sonra bana da cok çirkin göründü. Hamileyken pek hosuma giderdı 😃 üç ay oldu rengi acıldı sanki baya bakalım be zaman gitcek
Cagatayinannesi Babamda görmüş senin göbeğin niye öyle kapkara diyo😋🤣🤣🤣 2.5aylik olduk çok çok az gitti ama baya kara kalacak diye korkuyorum
Ozge_AyazEfee Cagatayinannesi o çizgi kayboluyor diye üzülen tek ben miyim😞🤔 oğlumla aynı bedende olduğumuzu hatırlatıyor bana o, güzel bi anı olarak ömrüm boyunca taşıyabilirim o çizgiyi 😍😍😍
Selelay Ozge_AyazEfee aynı şeyi düşünüyorum ben de 💖 o kadar özlüyorum ki içimdeki hareketlerini, keşke o iz hep orda kalsa ... gerçi benim sezaryen kesim hep kalacak 😂
Dk16 Cagatayinannesi siin sadece çizgi mi var acaba? Benim göbek çizgisi duşunda göbeğim kapkara sanki siyah renkle kaplı kir gibi ama keseyle çıkmıyor 😓😓
EdaFurkan Dk16 ilk iki ay benimde öyleydi her duşta kese yapım zamanla rengi baya açılıyor benim şuan baya düzeldi çizgi de yukarıdan silinmeye başladı fazla belirgin değil
Meyland Benim hamileliğimde hiç çizgim,çatlağım vs yoktu. Doğumdan sonra çizgim ve göbek deliğimin olduğu yer kapkara oldu resmen. Hiç geçmeyecek gibi duruyor 😨😨. Heleki hiç çatlağım yokken doğumdan sonra çatlak görünümü gibi şeyler oluştu onlar ayrı bir üzüntü veriyor😢😢😢