Merhabalar Hanımlar benim 3,5 aylık bir bebeğim var ilk doğduğu günden bu yana anne sütüyle besleniyor Ama şu anda göğsüm ilk güne nazaran çok yumuşadı önceden sütten taş gibi olurdu sizce tekrar nasıl sütünü artırabilirim desteklerinizi bekliyorum 🤗