Dghn0elf kabul etmek gerekiyor ki ağır aşılar. Benim kızım alerjik olmamasına rağmen aşıdan sonra 20 dakika doktor gözetiminde kaldı alerjik reaksiyon olabilir, vücut tepki verebilir diye.. Hatta bexsero vurulduktan sonra 1.5 ölçek calpol verdiler. Ateşi olsun olmasın 8 saatte bir ver dedi doktorumuz 2 gün boyunca. O zamana kadar kızıma hiç ilaç vermemiştim. Herşey onların iyiliği için, maalesef çok kötü bir dönemden geçiyor dünya, her yer virüslü, hastalıklı. Elimizden geldiğince uzak tutmaya çalışıyoruz sağlıklı olsunlar diye. 🌸