EmnEymn Hanımlar bebeğim 5 aylık ve inanılmaz salyası akıyor sanırım diş çıkarma belirtisi çok kaşınıyor damağı. Ama bizde kusma da var yedikten sonra kusmaya başladı. Sizlerde var mı diş çıkarma aşamasında kusma oluyor mu? Yardım lütfen 🙏🏻
mehtapca06 Olmuyor sanırım bizimki yeni bir diş patlattı doğru dürüst belirti yok ateşi bile çıkmadı sadece yoğun kıvamlı salya o kadar.
Emirike Evet ayni şekilde bizde oldu inanilmaz derece bu bir aydır devamlı kusuyor 6 aylık olduk ilk dişi 5ay 13 günlüken çıkarttı şuan ikincisi patlamak üzere