Merhaba güzel anneler altı buçuk aylık oğlumun dilinde kararma var kan yapıcı ilaçtn olduğu söylendi yaklaşık bir haftadır ilacı kestim ama hala dilinde ki kararma geçmed not. Pandemiden korktuğum için hastaneye gitmek istemiyorum doktoru aradım foto çekip gönderdim ama içim rahat değil bu durumu yaşayan var mı