Selinsu1 korkuyorum.. ilk sezeryanim kötü geçmişti. Bilmiyorum nasıl olacak Allah yardım eder biliyorum ama içimde de korku var hep . İnşallah su gibi akar gider . Beklenmedik gebelikti birde baya şok yaşadım, öğrenince ağladım dakikalarca . Herşeyin hayırlısı