Bebeğimin kakalari bir buçuk gündür yeşil , puturcuksuz ve sıvı şekilde . İshal olduğunu düşünüyorum. Ve baya kokuyor . Molfix kullanıyorum ve bir metre mesafeden kokusu alınabiliyor. Yediklerini bir miktar cikartiyor bu devamlı oluyordu ateşi yok. Yüzünde küçük sivilceler var ama egzama gibi degil. Bir aylık olduk. Böyle bir durumu yaşayan var mi. Özellikle kötü kokulu olması beni endiselendiriyor