yigitbrnmom biz sabah bi uyanıyoruz sarkı söyleme alt acma gibi şeylerle oyalanıyoruz zaten altını actımı dünyalar onun😬 keyfi yerinde oluyor 1 2 saat arasında şekerleme uykusuna yatıyor tam 30 dakika saolsun bende alel acele kahvaltı yapıyorum. Sonrasında asla uyku yok😂 emzik almıyor haliyle sürekli beni emiyor beni emip gözleri kapanınca pusetinde sallıyorum bazen uyuyor uyusa 10 dakika anca. Bazen bahceye cıkarıyorum hava alıyor bazen sarkı söyleyip bak senin elin bu gözün burda gibi şeyler söylüyorum😂 ama kesinlikle uyumuyor😬😬 bende onunla birlikte gün boyu oturup kalkıyorum. Cabuk büyüyorlar. İleride bu zamanlarını özleyeceğim düşüncesi beni rahatlatıyor