18 aylık benimki de aynı ben bezdim artık uykusuzluktan kabullendim de..eskiden diş bitsin bitecek diye bekliyordum oda şimdilik bitti büyük azılara daha zaman var ama uyku yine aynı sürekli uyanıyor pışpışş diyorum bazen yanına yatıp bazen uzaktan dalıyor geri ama saatlerce uyumak nedir bende unuttum 🙁 bi çocuk sabaha kadar nasıl uyut artık onlar garip gelmeye başladı sanki benimki normali 🙂