Meliss_e canım her bebek doğduktan sonra belli bir miktar kilo kaybeder hem böyle çektiğini hissetmiyor musunuz böyle vakumlar gibi olması lazım hem daha yeni doğduğu için güçsüzdür çenesi daha dur bu iyi günlerin 5 06 gün sonra seni 1,5 saat falan emer Hem sütünüzü sağa biliyorsanız sütünüz de vardır bebeğin vakumlar gibi çekmesi lazım onu siz hissedersin zaten emiyorsa 😌