Busetemel doktor eyüp sabri tuncerin şampuanını kullanmamı söylemişti kendi çocuğuna da onu kullanıyormuş bende öyle yaptım geçti çok şükür zeytinyağlı olanı. He bir de ince bit tarağı derler ya o tarakla taradım hep kalanları da elimle soydum valla emzirirken😂