Gzderdem Maşallah diyelim bebişinize 🙏🙏❤️Daha ilk dogdugu gün kafasını dik tutuyordu inanamamıştık, 1 ay oldugunda da kucagmda yatarken sürekli dogrulmaya oturmaya calışmaya başladı, suanda 2 ay 21 günlüğüz yan ve yüz üstü dönüyor kendi kendine, yüz üstü yattıgında elimi ayaklarına koyuyorum koltugun yarısı kadar emekliyor yapamazsa sinirleniyor hatta 😂 6 aylıkken yürümeye kalkar diye korkuyoruz valla 😂😂maşallah🙏🙏❤️