rainbowbaby 45 günlük bebeğimin sol kulak altında elime gelen mercimek kadar bisey var doktora gidemiyorum su an çok endiseliyim bilgisi olan yardım edebilir mi
Aley_ rainbowbaby Bizde de oldu ilk zamanlarında, doktor ayrıntılı olarak baktı cihaz ile, kötü bir şey değil, her bebekte bir dönem olur ve sonra kaybolur, dokunma geçecektir zamanla dedi. Öyle de oldu bir kaç hafta sonra tamamen yok oldu.
Hatice2626 Benim bebeğimdede vardı hastaydı o zaman. Doktor hiç önemsemedi bile bakmadı. Kendiliğinden geçti oda. Bendede oluyor arada. Nedendir bilmiyorum