Kızım çok aksi herşeyi güzel güzel söylüyorum anlatıyorum ama yok. Bu akşam kaydırağına koluna çarptı kolu acıdı gitti inadına vuruyor kaydırağına kızım yapma bak canın daha çok acıyacak uf olacak kuzum diyorum alıyorum ordan yok inadına yapıyor unutturacak bişiler deniyorum ama yok inat ya işte sürekli böyle bu sadece bi örnekti kızım 18 buçuk aylık sizinde öyle mi çocuklarınız artık sabrım kalmadı çok aksi nerde hata yapıyorum bilmiyorum