Berfinyusuf16 Alp17 😅😅😅 Aynen baanda oyle kizim emmedi die bi ton laf ettiler suan kizim cok zayif yemekte yemiyor.6 sene bu kiz icinmi bekledin ona bile bakamadin emzirsen boyle olmazdi soyle olmazdi .iyiki bu yasaklar var sıfatlarini gormek zorunda kalmiyorum.
Asee Alp17 o onların cahilliği insan ister istemez üzülüyo tabikide benimde bebeğim 3. Ayına kadar emdi sütüm vardı ama emmek istemiodu ama millete göre neden sezeryan oldugum için 🤷🏻♀️ Yani çocuk istemiyodu sütümde hep taşıyodu ama işte
Alp17 Asee maalesef bir de kadın kadına yapmıyor mu bu kırıcı yorumları en çok o anlaması gerekirken.. Yok sezeryan yok normal yok emdi yok emmedi. Bebeğim emmedi diye sen anne misin diyen bir cahil bile oldu bana üstelik söyleyen de bayan…
Asee Alp17 çünkü biz bebeğimizi düşünemiyoruz ondan kadın kadının düşmanı oluyo zaten yeri geliyo onamı kalmıs senin anneliğini sorgulamak
cilekliturtam Asee 13 aylık emeklemeye başladı 18 ayın içinde yürüdü 🤗şuan 20 aylık koşuyor bildiğin 😁
Alp17 Asee artık eşim bile üzüldüğümü görüp sorulardan sıkılıp, ben istemedim mama ver dedim dediği bile oldu garibimin o kestirip atınca uzatamıyorlardı… Postunuzu da derdimle mahvettim kusura bakmayın sorunuzla alakasız bir yere gitti konu🙈
metenin-annesi96 Asee oğlum 5ay 27 günlük şuan emekliyor eşimde bende erken yürümüşüz bakalım o ne zaman yürüyecek ☺️
Asee Alp17 ne demek ya bu dert herkeste var 😀 mesela bak ben ilk doğum yaptığım zaman herkes bana sey diyodu sezeryan doğurdugun için bebeğin zayıf dogdu
Alp17 Asee oda tuhaf bir yorummuş bunu söyleyen kişiye göre sizin bebeğiniz bir dahi sezeryan olacağını hissedip fazla kilo almamış =))) Bu insanlar hangi kafayı yaşıyorlar bilmiyorum ama bu kafaların değişmesi gerekiyor…