tombikdonerkankasiiskender Asee Asee benim oğlum 7.5 aykık emekledi suan 9 ay 9 günlük tutunarak yürümeye başladı
Esmataha Asee oğlum 6. aynıdan sonra emekleme başladı. Şuan 7 ay 6 günlük artık tutunup kalkabiliyor kendi kendine. Desteksiz dik pozisyonda oturabiliyor. Kızım da 9. Ayından sonra yürümeye başlamıştı.
Asee Alp17 benimki yüzüstü yatmayı seviyo bende aldım yürüteç öyle oturuyo içinde 😀 bazen geri gidiyo yada yan yan gidiyo okadar
Alp17 Asee kilosu fazla mi peki 6 aylık kontrolünde o zaman da dönemiyordu hemşire dönemez de geç de yürür kilolu vs demişti ama 7 aylıkken dönmeye başladı:)) şimdi de kilosu önceki kadar değil dişten dolayı iştahı azaldı. Kilo ile ilgisi var mı hemşirenin dediği gibi çözemiyorum ama kilosu şuan o kadar abartılacak bir kilo da değil:(
Esmataha Asee her bebeğin gelişimi kendine özgüdür canım 😊 ne yalan söyleyeyim çabuk yürümeye başlayınca daha zor oluyor sürekli peşinde geziyorsun birde tam basamıyorlar denge sağlaması zaman almıştı kızımın. Tam basmaya başladığında yürümesi bence avantaj oluyor.
milasmommy Asee 6 aylıkken geri geri gidiyordu. 7 aylık olunca dizlerinin üzerine kalkmaya başladı. Şuan 7+20 emekliyor ama tabi yoruluyor çok uzun mesafe gidemiyor ama odanın tamamında tur atıyor
smnr55 Em tembel biziz galiba hiç emeklemedi popo üstü gitti yüzüstü yatmayı sevmedi 15 aylık yürüdü🤣
Alp17 Asee 6 aylıkken 9200dü ama sonrasında gitmedik aşıyı bekliyoruz ocakta gideceğiz. Şuan ne kadar bilmiyorum ama üst dişi çıkacak beslenmesi önceki kadar değil çok aldığını düşünmüyorum
Emekc Alp17 aynen bizde öleyiz peki otururken devrılınce geri kalkabiliyomu yerden oturur pozisyona benım oglumu ellerindenn tutup kaldırmassam kalkamıyo
Yasamasebebim Asee 8 aylikken emeklemeye başladı şimdi 10 ay 20 günlük tutunup kalkıyor kanepede tutunarak yürüyor ama daha desteksiz ayakta durma bile yok 😅😇
Alp17 Asee evet 6aylık iken çıkmıştı alt dişleri daha kolay çıkmıştı. Üst dişleri 1 aydır çekiyor salya,yemek yememe, acısından ağlıyor baya eli ağzında geziyor ama halen patlamadı 😕
Berfinyusuf16 17 aylikken emekledi 18 aylikken yurudü.😁benim kizim cok tembeldi yeryere poposunun ustunde giderdi😅
Koalina Berfinyusuf16 Benim kızımda tembel sanırım geç yürüyenlerden olucak, Allahtan pandemi dönemindeyizde insanların emekliyor mj yürüyormu emiyor mu gibi sorularıyla cebelleşmiyoruz😀