Denzbgm ben de iyiyim ,benim bebeğimde sarılık geçirdi hafiften, insan bebeğinin hasta olduğunu düşününce doğumdan sonra iyice çöküyor ama geçti çok şükür. Sağlıklı olduklaro için ne kadar şükretsek az..gce uykusu uyuyorsa bence uyandırma, ben12 de ikinci uykusuna yatırıken emziririm sabah 5 e kadar uyur