Merve08 Kızlar oğlum aşırı gazlı bir bebekti doğdu doğalı ve kolikdi 5 aydan sonra rahatladım ama geçen hafta kaynanam eline şalgam vermiş dişini kaşısın diye ucundan da damağıyla koparmış. Neyse 2 gece uyumayınca doktora götürdüm röntgen çektiler çok gaz var dedi üşütmüş olabilir dedi tabi şalgam olayını söylemedim üşümesi de mümkün değil 25 derece evim fitil ve şurup verdi ama hala düzelmedi kafayı yemek üzereyim bi yerinden yanmış gibi ağlıyor özellikle geceleri hala uyutamadım. Bu nasıl geçecek kalır mı böyle yardım edin
yildiz7 Merve08 merhaba 2tane kuru kayısı 15tane kuru üzüm kaynat suyunu sabah öğlen akşam bir yemek kaşığı içir ayrıca şuanda yapabilirsen ateş ölçer in ucuyla ucuyla poposuna uyarı ver çok dikkatli yapman lazım bende hem ebe hem bir anneyim ve bebeklerdeki gaz sorunu gerçekten çok zor
Tazeannezehra Merve08 ben bi çiğköfte yedim 2.5 aylık bebek çok tahatsız oldu. Sanırm baharatı kesmek laızm
Merve08 yildiz7 ya resmen ömrüm gitti öyle bir ağlıyor ki hala uyutamadım kulak çubuğuna zeytinyağı değdirip uyardım poposunu kakasını falan da yapıyor ama bilmiyorum ne yapıcam
yildiz7 Merve08 sakin ol annesi sen stres yaptıkça bebeğin anlıyor ve daha çok ağlıyor onu op sev konuş şarkı söyle salla ayağında geçer hepsi sabırlı olmak lazım eğer 3gun sürerse doktora götürmekte fayda var
Zehra-13 Ek gıdadan da olabilir ya. Benım kızım da 6 aylık. Ek gıdaya başladık başlayalı çok huzursuz. Geceleri sürekli uyanıyor. 2 gündür kaka yapamadı mesela. Bazen günde 2-3 yapıyor. Bence vücut alışmaya çalışıyor, bağırsaklar falan. Ondandır o.
Merve08 Tazeannezehra o dönemlerde gaz sıkıntısı oluyo ben hiç birşey yemedim 5 aylık olana kadar bir günü makarnayla geçirdiğimi bilirim gaz olmasın diye ama nafile