Kızlar oğlum 6 aylık ek gıdayı 10 gündür alıyor ama 2.ayindan beri hep bir kaka yapamama problemi vardı ek gıdanın ilk günleri de böyle zorlandık sonra doktorumuz bir kere duphalac vermemi önerdi verdim çok güzel rahatladı 3 4 gün sonra bir daha yaptı kaka kendiliğinden ama ağlaya ağlaya ve çok zorlanarak baktım baya katı. 1 hafta oldu bugün tam 2 gündür yine yapıyor ama koyu kıvamlı hepten kaskatı değil bu normal mi ek gıdada artık böyle yavaş yavaş katı kaka mı yapmaya başlayacak 🙈