Makarna Kızlar saçlarım çok çabuk yağlanıyor. Bugün duş alayım yarın sabaha yağlanıyor ve kaşınıyor haliyle kepek oluyor. Bıktım artık gerçekten. Bu dertten muzdarip olup bir çare bulan var mı? Önerebileceğiniz şampuan, saç kremi VS.?
Zekimurendebizigorecekmi Makarna Ben saçımı hindistancevizi yağıyla yağlıyorum ve sonrasında gark ettim daha geç yağlanıyor saçlarım .. birde şampuan sonrası sirkeli suyla duruluyorum en son çıkarken o da etkili olabilir
Bireylulmeselesi02 Makarna ben elidor kullanıyorum çok memnunum sürekli yeni çıkan serisini alıyorum her bittiğinde başka bir yeni serisini alıyorum öyle çok daha iyi oluyor 🤗
2balbiranne Makarna sıcak suyla duş alıyorsanız yağlanıyor olabilir ısırgan otlu şampuan kullanabilirsiniz kepek için ben elidorun kahverenkli olanını kullanıyorum iyi geliyorda her saçta farklı tabii🙄
Makarna Sum87 dişimi sıkıp günlerce yıkanmadığımda oldu ama yok geçmiyor. Normalde böyle bir problemim yoktu doğumdan sonra oldu
Makarna 2balbiranne yok aslında normal sıcaklıkta duş alıyorum. Isırgan otlu şampuan denedim ama keçe gibi yapmıştı saçımı 😔 elidor deneyeceğim teşekkür ederim 🙏
Babylove02 Makarna saç tipiyle alakalı çok veya az yıkamayla değil farklı tipte yağlı saçlara yönelik şampuanlar deneyin, saç diplerinize krem uygulamayın, bir de çam terabenn tağını şampuana damlatabilirsiniz
Balbocegimm Makarna kendimi bildim bileli benim de saçlarım böyle. Bırakın ertesi günü akşamına hiç yıkanmamışa dönerdim bir tek hamilelik döneminde ne olduysa saçlarım cildim normal insanlar gibi oldu 😂 doğumdan sonra gene eski Halime döndüm ama.
Makarna Balbocegimm çok can sıkıcı bir durum gerçekten. Çok sinir oluyorum şaşırdım artık ne yapacağımı 🥺