Ozdmrkbraa Ipeks_mom bugün doktora gittik doktor mama önermedi yani piyasa da var olan mamaları söyledi burda yazılanları söyledi ama kabız yapma ihtimali var onların da dedi
Ipeks_mom Ozdmrkbraa bende sma gaz yapyo dedim ozaman hangisni istyosan onu dene ama 3 4 aya kadar böyle gider dedi
Kumsal25 Esra3334 kakasonda falan bir problem oldumu benim bebeğimde mamayı almıyor bu aralar sıkıldımı bilmiyorum benide uyurken emiyor
Esra3334 Kumsal25 hayır hiç kabızlık problemi yaşamadık çok korktum doktoru hem kabızlık için hem rahat kolik olduğu için ona uygun mama verdi