Arkadaşlar dopumdan sonra reglim düzene girmişti. Bu ayın 10. Da regliydim , iki hafta sonra yani dün yine regli oldum, 2 hafta arayla 2. Reglimi oldum. İlk kez, iki hafta arayla regli oldum acaba neden bu kadar erken olmuş olabilirim. En son kontrolümde hiç bir sorunum yoktu