sevval_5481 kızlar 54 günlük kızım var doktor kilo almadığı için mmaa3 başlattı bize sütümde var işin garibi kızım 60 cc mama içip üstüne beni emiyo ama doymuyo anlamıyorum başınız gelen var mı böyle birşey sütüm yetmiyor galiba
Mom98 Doyma hissi yok canım bebeklerde sütün yetmiyor olsa bile mama yeterince alıyor once emzir sonra mama ver bence
sevval_5481 Mom98 öylr yapıyorum canım ama başlıyo ağlamaya işin garibi manaya başlamadan önce çişli bez sayısı fazlaydı doyuyordu ama kilo alımı yoktu o niye mamaya boşuna başladık gibi anlamadım doyduğunu anlamaz evet ama ağlıyo çok
sevval_5481 Enderziyagil çok değil zaten çok demedim hem Emdirip hem 60 ml çok değil mi bitişriyo göğsümü
Mom98 sevval_5481 gazı falan olabilir mi benim oğlumun gelişimi iyiydi ilk aylarda öyle burda okudukların gibi günde 4-5 bez falan değiştirmiyordum 1-2 tane oluyordu kiyafetlerinden falan anlarsin kilo aldigini mama versen bile bol bol emzir aglamaya devam ederse mamayı arttır
sevval_5481 Mom98 gazı var evet ama doyuyor manaya gerek duymuyorum çünkü sütüm vat doyuyor fazlaısnı kusuyo ama anlamıyorum niye kg almıyo 15 günde gram bile almamış normal mi bu