Kızlar oğlum boy ve kilo olarak yaşıtlarından geri. Bu sebeple dokturumuz 12. ayda raporlu mamaya başlattı. İlk ay bir sorun yoktu ama ikinci ayla birlikte geceleri bağırsaklarından ses geliyor. Bu normal bağırsakların calısma sesi gibi değil ama. Uğultu seklinde. Doktor mamanın gaz yapabileceğini söyledi ama acaba reflüye de sebep olabilir mi? Her gece en az bir kez bu sebeple uyanıyor. Ovalayınca rahatlıyor gaz yapıp yatıyor ama tekrar. Ve su an oğlum uykusunda sızlanıyor😔 sayıklar gibi. Ne yapacağımı şaşırdım.