Ulkuzehra doğdugunda primada kullandık. Bezi ıslanınca Azıcık bile olsa inanılmaz koku yaptı onuda gectim biz primayı ne zaman kullansak pişik olduk yapısı daha naylomsu geldi. Sızdırma hiç yasamadım sleepyle aksam 8 de takıp sabah 7 de değişiyorum. Her bebek kendine özgü 🤷🏻♀️