Oğluşum beni emmiyor yani emiyor ama üç saate bir beş dakıka anca emiyor doyasıya emmiyor ağlıyor yada agzına almıyor göğüsümü neden böyle oldu ? Aç kaldıgını hissediyorum çünkü doymuyor yani doyasıya emmiyor 25 ml bile zor emiyor neden böyle oldu günde bi kez mama mı versem diyorum ?