Asli_kerem
Evet canım zaman zor günlerden sonra geçiyor 😊 biraz dayanacaksın artık 😔 zor oluyor biliyorum emzirmek acı veriyor ben çok acıdığında bazen lansinoh da sürüyordum biraz bekleyip kalkanı koyuyordum canım çok faydası oldu , bende her yolu denedim faydasını gördüm inşallah sanada fayda eder canım ,Asli_kerem